Treceți la conținutul principal

Prietenii mei ursii


Am umblat la setari, si dupa cateva refresh-uri toate elementele din cookies au devenit o vaga amintire. A fost nevoie doar de putina atentie si de dorinta de schimbare. Mi-am dat seama ca o formula imbunatita este formula optima pentru o rulare performanta.

Mi-am dat seama ca unitatea pe care o detin are noroc ca este in garantie si ca piesele, uneori usor uzate, pot produce niste erori aproape insesizabile.

Acum serios vorbind este usor sa o iei razna atunci cand singura preocupare par a fi doar gandurile. Si cu atat mai usor sa aluneci spre nebunie cand te adancesti in ele.

M-am vazut cu o prietena. Si daca citesti asta ursule, sa-ti fie rusine! Mi-ai promis ca va mai dati o sansa. Si te-ai comportat exact pe dos.

Da, am fost azi la ursoaica ta. Si am gasit-o trista, deprimata si fara pofta de viata. Si cum promisiunea de discutii cu orgoliile jos am vazut ca ai incalcat-o, mi-am permis sa o sfatuiesc cum am crezut eu mai bine.

E greu da, sa tii o relatie cand intervin mereu intoarceri cu fundul si vorbe aruncate in vant. E usor sa renunti cand esti cu nasul pe sus si ti se pare ca ai dreptate. Si, sa zicem ca te inseli, si-ti vei da seama mai tarziu! Ce te faci atunci?

Iti vei da palme ca orgoliul tau n-a suportat sa fie lasat la intrarea in casa? Ca in loc sa ai o femeie fierbinte in pat iti vor tine cald doar amintirile?

Stiu, stiu! Tu nu o sa fii singur niciodata. Femei se gasesc pe toate drumurile. Una care sa vrea sa lupte pentru tine insa e greu de gasit. Si va trebui sa ma crezi pe cuvant aici, pentru ca tu ursule, nu mai esti in circuit de foarte multa vreme.

Poate nu se mai aranjeaza ca la inceput. Si poate nu te mai face sa te simti ca buricul pamantului. Greseste si ea, si i-am explicat. Dar tu ursule, tu care pretinzi ca lasi mereu de la tine o poti intelege ca este nesigura, se simte singura si nedorita? Ca in loc sa gaseasca suport si intelegere, primeste priviri si cuvinte usturatoare? Ca tu, in loc sa o tii in brate, ca un barbat ce pretinzi ca esti, ai preferat sa ii zici ca a fost doar sex? Si ca te-ai lamurit acum...

Da, ti-e greu si tie. Asculti mereu reprosuri la adresa alor tai. Te-ai saturat si ti se pare ca toul se termina aici. Iti aduci aminte cand ati inceput? Ca ti se parea ca poti muta muntii din loc? Iti amintesti de telefonul din miezul noptii cand m-ai anuntat ca ai sa fii tata?

Iti amintesti de manutele lui Yannis cand l-ai adus acasa?

Esti gata sa renunti la ea? O iubesti. O stii si ti-o renegi. Si ea te iubeste, chiar daca uneori ti se pare ca nu-i asa. Ca sta cu tine pentru ca esti singurul pe care l-ar putea bate la cap in halul in care o face.

Nu stie sa fie altfel acum. Nici tu nu stii.
Ce-ar fi sa invatati impreuna?
Ce-ar fi sa iesiti singurei sa va vedeti de relatie? Fara familie, fara haine de calcat, copii de hranit si gresie de montat?

Doar voi doi, cum erati la inceput!

Si daca poti, am sa te iubesc mai mult! Si pe tine si pe ea. Pentru ca puteti si o faceti.

Si am sa va admir si am sa va respect, si poate ca pe langa bucuria ca va vad fericiti, uneori o sa fiu invidioasa ca reusiti!

Invidioasa ca v-ati gasit si va potriviti, desi nu o vedeti si ca aveti un pui de urs care va seamana perfect si pentru care sunteti in stare sa va rezolvati matur problemele.

Oamenii mari nu fug! Si daca o fac, aia nu-mi sunt prieteni!

PS: Imi pare rau ca singura poza pe care am gasit-o cu noi 4 este de cand eram eu blonda! Da' tre sa recunosti ca eram frumusica si asa!

Comentarii

Paul Padurariu a spus…
Te iubesc Creatzo!
Paul Padurariu a spus…
Dupa 2 ani am recitit articolul tau! Te pupa EU!

Postări populare de pe acest blog

Chingi sociale si dureri de stomac

De regula recurg la scris cand gandurile incep sa doara-n stomac. Cam asa si acum. Cand simt ca nu mai pot, si atunci e nevoie sa refulez undeva. Inainte ma evacuam de energia aceasta la prieteni. De cand am devenit self employed, pritenii mi i-am vazut rar spre deloc. Si cand mi i-am creat noi, nu au fost ai mei. Cateodata mi-e dor sa am preocuparile dinainte. Cand nu aveam griji legate de facturi ce trebuie achitate, de lucrari ce trebuie finalizate si de rate ce trebuie platite. Mi-e dor sa fiu libera si sa nu-mi pese de nimic. Simt uneori ca am un milion de chingi pe care le trag dupa mine, din obligatiile sociale create in cap, de-a lungul timpului. Si simt ca oblig fara sa vreau si oamenii de langa mine sa-mi duca chingile, ceea ce nu-i drept. Nici pentru mine, nici pentru ei. Nu ma mai simt libera. E alegerea mea, stiu.

Nu's fan Vama!

Masina, drum, praf, verde, rau, rau, vapor, mizerie, nisip, mare! Piperata cu doua trei opriri, excursia pana in Vama a fost cel putin interesanta! A, da! Sunt in concedu in caz ca va intrebati! In concediu si lancezesc bucurandu-ma de fiecare secunda fara telefoane, dead-line-uri si nervi gratuiti! Revenind, am fost in Vama. Acolo unde legendele spun ca e frumos, ca atmosfera e bestiala si preturile sunt "de vama"! Mituri false! Eu una am gasit o vama murdara, prea aglomerata in week-end, prea colorata pentru cineva care vine sa-si odihneasca ochii si prea galagioasa pentru cineva care nu vrea decat sa-si bage piciorul! O, da! S-ar putea spune ca sunt deprimata si ca Vama nu mi-a priit! La fel de bine cum s-ar putea spune ca exceptand barbatii insurati, vama era plina de personaje cu parul mai lung ca al meu si ochii impaienjaniti de aerosoli. Vorbesc in termeni marini, sper ca se observa. Si, desi nu fac parte din cei care arata cu degetul, sau sunt ofensati de aparentul de

Kokus strikes again!

Pentru ca ieri, in timp ce eram schingiuita pe altarul jobului a aparut din nou el, la fel de insistent ca intotdeauna, si mai ales pentru ca m-a amuzat din nou repetitiva intrebare, am decis sa ii acord privilegiul(glumesc desigur) de a ma suna! Si la scurt timp, kokus68 s-a transformat dintr-un robot stricat vreme de 4 ani, intr-o voce masculina placuta auzului. Radea surprins si, vreme de cateva minute am avut o conversatie simpatica. Apoi, brusc a devenit insistent si enervant dupa care am realizat ca e momenul sa o inchei. De ce sunt stresanti barbatii, stie cineva?