Treceți la conținutul principal

Cuvinte cheie


Te-am cautat dupa nume, varsta, ochi si preferinte si nu te-am gasit. Am adaugat referinte despre tara si regiune, desi nu cred ca iubirea are delimitari geografice si iar nu mi-ai aparut in cale. Te-am conturat pe google ca fiind rebel, inadmisibil, complicat, singur si ocupat. Cautarea a dat din nou eroare.

In curcubeul cautarilor mele am ramas muta la vederea hidoseniilor gri. Nu's rea, desi mi se spune frecvent ca as fi. Nu's singura, desi realitatea ma contrazice. Cautarile insa m-au facut sa inteleg un lucru. Sunt sigura ca existi desi esti o scapare pentru google.

Imi doresc o dragoste extrema in care sa ma arunc cu ochii mari deschisi fara remuscari si regrete. Imi doresc ca bratele tale puternice sa ma prinda in timp ce sunt in cadere libera si sa ma tina strans, ca si cum asta e singurul lor rost in viata.


Imi doresc sa fiu dojenita atunci cand gresesc si imi doresc sa fiu cicalita desi nu imi place. Imi doresc perfectiunea in dragoste desi stiu ca durerea este pe masura amplitudinii.

Imi doresc sa ma pierd in ochii tai si privirile noastre sa evite realitatea. Imi doresc ca timpul sa stea in loc si minutele sa devina ore, atunci cand te voi intalni.
Imi doresc sa spui toate acele lucruri pe care altii le-au tacut inaintea ta si ale caror mutenie a lasat urme adanci in mine. Imi doresc sa imi curmi suferinta si sa imi alini suferintele, doar cu o privire.

Imi doresc sa tac in prezenta ta si personalitatea'mi placuta sa paleasca slab devenind evidenta. Imi doresc sa iti mangai barba nerasa si tenul obosit de noptile noastre albe.

Imi doresc sa fiu iubita fara ca tu sa devii patetic, fara priviri de catelus pierdut si declaratii romantioase de dragoste eterna. Imi doresc sa nu imi zici nimic, dar sa simt monstruos fiecare cuvant pe care il faci.

Imi doresc sa imi tremure picioarele atunci cand te vad si sa inghit in sec privindu-te de la departare. Imi doresc sa comunic fara cuvinte si sa imi musc buzele in asteptarea ta.

Imi doresc sa ma doara atingerea ta si pleoapele sa le simt grele atunci cand lipsesti. Imi doresc sa-ti fiu coasta lipsa si sa nu-ti cer nimic dar sa primesc totul.

Te caut dupa "al meu", "pentru totdeauna", "simplu" si "complicat", "perfect" si "dorit". Si cu toate ca gasesc miliarde de rezultate, tu nu esti printre ele. Inutil sa precizez ca sunt experta in google si inutil sa arat ca daca te'am gasit si te'am scapat este numai vina mea.

Imi doresc sa te gasesc fara sa te caut dupa cuvinte. Imi doresc sa ma gasesti inainte sa devin imuna.

Completare de ultima ora!
Mi s-a zis sa nu te mai caut si abia atunci te voi gasi! So my charming, see you when we meet eachother!

Comentarii

Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Postări populare de pe acest blog

Nu's fan Vama!

Masina, drum, praf, verde, rau, rau, vapor, mizerie, nisip, mare! Piperata cu doua trei opriri, excursia pana in Vama a fost cel putin interesanta! A, da! Sunt in concedu in caz ca va intrebati! In concediu si lancezesc bucurandu-ma de fiecare secunda fara telefoane, dead-line-uri si nervi gratuiti! Revenind, am fost in Vama. Acolo unde legendele spun ca e frumos, ca atmosfera e bestiala si preturile sunt "de vama"! Mituri false! Eu una am gasit o vama murdara, prea aglomerata in week-end, prea colorata pentru cineva care vine sa-si odihneasca ochii si prea galagioasa pentru cineva care nu vrea decat sa-si bage piciorul! O, da! S-ar putea spune ca sunt deprimata si ca Vama nu mi-a priit! La fel de bine cum s-ar putea spune ca exceptand barbatii insurati, vama era plina de personaje cu parul mai lung ca al meu si ochii impaienjaniti de aerosoli. Vorbesc in termeni marini, sper ca se observa. Si, desi nu fac parte din cei care arata cu degetul, sau sunt ofensati de aparentul de

Kokus strikes again!

Pentru ca ieri, in timp ce eram schingiuita pe altarul jobului a aparut din nou el, la fel de insistent ca intotdeauna, si mai ales pentru ca m-a amuzat din nou repetitiva intrebare, am decis sa ii acord privilegiul(glumesc desigur) de a ma suna! Si la scurt timp, kokus68 s-a transformat dintr-un robot stricat vreme de 4 ani, intr-o voce masculina placuta auzului. Radea surprins si, vreme de cateva minute am avut o conversatie simpatica. Apoi, brusc a devenit insistent si enervant dupa care am realizat ca e momenul sa o inchei. De ce sunt stresanti barbatii, stie cineva?

Chingi sociale si dureri de stomac

De regula recurg la scris cand gandurile incep sa doara-n stomac. Cam asa si acum. Cand simt ca nu mai pot, si atunci e nevoie sa refulez undeva. Inainte ma evacuam de energia aceasta la prieteni. De cand am devenit self employed, pritenii mi i-am vazut rar spre deloc. Si cand mi i-am creat noi, nu au fost ai mei. Cateodata mi-e dor sa am preocuparile dinainte. Cand nu aveam griji legate de facturi ce trebuie achitate, de lucrari ce trebuie finalizate si de rate ce trebuie platite. Mi-e dor sa fiu libera si sa nu-mi pese de nimic. Simt uneori ca am un milion de chingi pe care le trag dupa mine, din obligatiile sociale create in cap, de-a lungul timpului. Si simt ca oblig fara sa vreau si oamenii de langa mine sa-mi duca chingile, ceea ce nu-i drept. Nici pentru mine, nici pentru ei. Nu ma mai simt libera. E alegerea mea, stiu.